Po zakupie

Nabycie nieruchomości nie kończy się spotkaniu u notariusza. Trzeba dokonać szeregu zgłoszeń do wielu instytucji i urzędów, które pozbawią Państwa w przyszłości problemów, bądź niepotrzebnego zamieszania.

Należy pamiętać m. in. o:

  • zgłoszeniu zmiany właściciela u dostawców prądu, gazu,
  • zameldowaniu się,
  • zmianie dokumentów,
  • poinformowaniu zarządcy o zmianie właściciela,
  • poinformowaniu min. pracodawcy, banku, ZUS, US, Urzędu Pocztowego o zmianie danych korespondencyjnych,
  • udaniu się do właściwego urzędu i wypełnieniu wniosku odnośnie podatku od nieruchomości.

Po dokonaniu przekazania nieruchomości, również za naszym pośrednictwem dokonacie Państwo sprawnej przeprowadzki, oddacie odpowiednio zadbane poprzednie lokum. Po zakupie działki stworzycie unikalną bryłę domu z pomocą doświadczonego projektanta a z architektem gustownie go urządzicie. To wszystko w jednym miejscu, krótszym czasie i niższej cenie. Wszelkie polecenia, organizacja specjalistów jest nieodpłatna i w żaden sposób nie zwiększa ceny dostawcy usługi.